شــــبكة عرب مرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى عام ومتنوع يقدم مجموعة متميزه من الالعاب والبرامج والمواضيع العامة
 
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر
 

 الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
معلومات العضو
yasmiena temo

yasmiena temo


...::|مرحاوي نشــيط|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : انثى
المـشـاركات : 79
نقــاط التميز : 161
عــمري : 30
وَظْـيْفَـتْے : طالبة
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص   الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 4:43 pm

كنا انتهينا فى الحلقة الرابعة ان عمرو كلم ياسمين وكان فرحان جدااااااا
لانه حس انها مستلطفاه وانه طلع ضرب حودة هههههههه صعبان عليا الواد
يلا بقى

الحلقه الخامسة

روح
عمرو وكل اللى بيحلم بيه انه يروح ينام عشان يحلم باجمل عيون وارق ابتسامة واروع صوت
روح وبيتمنى ان محدش يصحيه من حلمه الجميل اللى بقاله كتير بيحلم بيه
ونام
عمرو على صوت الست

ياما عيون شغلونى لاكن ولا شغلونى
الا عيونك انت دول بس ال خدونى وبحبك امرونى
امرونى احب لاقتنى بحب
لاقتنى بحب وادوب فى الحب ..........

ونام
عمرو وطول الليل بيحلم بحبيبته
وصحى
عمرو من نومه على صوت تغريد العصافير وكأن الدنيا كلها فرحانه علشانه
حس
عمرو ان ده احلى يوم نام فيه من مدة طويلة اوى
وفكر
عمرو ياترى يتصل بيها ولا لا
فقرر انه يتصل ويصبح عليها ويعمل فيها الواد الرومانسى الجامد اوى
اخد الموبايل بتاعه واتصل الووووو
قفل السكة
عمرو :- إيه ده !!!!! ده شكله صوت امها !!! اكيد هى فى المدرسة دلوقتى ؟؟!!
ربنا يستر
وخرج
عمرو راح كليته
وفى اخر اليوم
اتصل بيها

عمرو :- الو

ياسمين :- الو

عمرو :- عاملة ايه ؟؟

ياسمين :- الحمد لله ....... وانت عامل ايه ؟

عمرو :- مافيش احسن من كدا حاسس انى اسعد واحد فى الدنيا

ياسمين :- ( ضحكة خفيفة ) .. للدرجادى

عمرو :- واكتر من الدرجادى كمان
انتى مش متصورة انا بحبك قد ايه ؟؟

ياسمين :- قد ايه !!!!

عمرو :- قد عمرى ولو انه صغير اوى عليك ولو اتمنيت انه يطول فيطول عشانك انت وبس وعشان احبك انت وبس

ياسمين :- يسلام انت بتجيب الكلام ده منين

عمرو :- ده بس عشان بممووووووت فيك

ياسمين :- طب انا عاوزة اسالك سؤال !! ( من اولها اسئلة )

عمرو :- ايه هو ؟؟

ياسمين :- مش انت قولتلى انك فى كلية

عمرو :- اه

ياسمين :- يعنى بتشوف بنات كتير واكيد فيهم الاحلى منى و.......
عمرو :- بس عرفت انت عاوزة تقولى اى
اشمعنا انت يعنى ؟؟

ياسمين :- اااااااااه

عمرو :- اولا هما مش احلى منك ولا حاجة انت اجمل واحدة انا شوفتها فى حياتى كلها ولو لفيت الدنيا كلها مش ها الاقى الاجمل منك .... وثانيا الحب مش بأيدينا ولا باختيارنا

( سكوووووت )

عمرو :- طب ممكن انا اسالك سؤال

ياسمين :- اتفضل

عمرو :- انت حبيتى قبل كدا

ياسمين :- لالالالالالالا ............ انا اساسا اول مرة اكلم حد

عمرو :- والله يا ياسمين وانا اول مرة احب فى حياتى وماكنتش اعرف انى ها ابقى مدهول كدا فى الحب وانى اللى ها احبها ها تبقى احلى واحدة فى العالم كله

ياسمين :- ههههههههههه مش اوى كدا يعنى يا بكاش

عمرو:- والله العظيم بتكلم بجد

عمرو :- بحبك

ياسمين :- وانا كمان

عمرو :- يا لهوى انا مش قد كدا انا ممكن اموت منك

ياسمين :- لا بعد الشر عليك

عمرو :- هو انت عيد ميلادك امتى ؟؟

ياسمين :- اشمعنا

عمرو :- عادى بسأل

ياسمين :- 1/4

عمرو :- لا بجد والله

ياسمين :- والله بجد فيها ايه

عمرو :- والله العظيم انت 1/4

ياسمين :- اه انت مستغرب كدا ليه ؟؟

عمرو :- ههههههههه اصل انا كمان مواليد 1/4

ياسمين :- هههههههههه بجد

عمرو:- اه والله العظيم شوفتى بقى اللى احنا شبه بعض فى كل حاجة حتى اليوم اللى اتولدنا فيه !!!
يعنى احنا مخلوقين لبعض من قبل ما نشوف بعض

عمرو :- على فكرة انا اتصلت الصبح وتقريبا مامتك هى اللى ردت عليا

ياسمين :- وايه اللى حصل ؟؟

عمرو :- لا ولا حاجة انا قفلت السكة

ياسمين :- وكدا تقفل السكة فى وش ماما
هههههه

عمرو :- طب وانا كنت ها اقول ايه

ياسمين :- على فكرة ماما طيبة جداااااااا وانا مش بخبى عليها اى حاجة خالص

عمرو :- يعنى انت قولتيلها

ياسمين :- لا لسة بس اكيد ها اقولها لانى ماينفعش انى اعمل اى حاجة من وراها

عمرو :- طب ولو رفضت

ياسمين :- ها احاول معاها و على فكرة كلنا كدا حتى اخويا

عمرو :- اخوكى باسم

ياسمين :- انت تعرفه

عمرو :- ااااه يعنى صحاب نص نص ماهو معايا فى الكلية

ياسمين :- يالهوى

______________
ونكمل فى الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
hadotalove

hadotalove


...::|مرحاوي يــنشطـ|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 47
نقــاط التميز : 81
عــمري : 30
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص   الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 5:52 pm

شكرا يا جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
yasmiena temo

yasmiena temo


...::|مرحاوي نشــيط|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : انثى
المـشـاركات : 79
نقــاط التميز : 161
عــمري : 30
وَظْـيْفَـتْے : طالبة
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص   الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 7:30 pm

شكرا لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
ЯAZOR

ЯAZOR


...::|احلى مرحاوى|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 402
نقــاط التميز : 623
عــمري : 27
وَظْـيْفَـتْے : .!.
معلومات الاتصال
http://www.eshary.net
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص   الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 22, 2010 12:05 pm

مشكوووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

 مواضيع مماثلة

-
» الحلقة الاولي الجزء الاول من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص
» الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية
» الحلقة الثانية من قصة عمرو وياسمين دي قصة رومانسية جدا
» الحلقة الاخيرة الجزء الاول من قصة عمرو وياسمين حلقة حزينة جداااا ومن اجمل الحلقات اتمني ان تقرئوها وتنال اعجابكم وانتظروا قريبا الجزء الثاني من قصة عمرو وياسمين
» الحلقة الثالثة من قصة عمرو وياسمين قصة جميلة جدا

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شــــبكة عرب مرح :: عرب مرح العام ::  آلَ‘ مرُحـاأوِيََهٌ آلعَآمةْ-

مواضيع ذات صلة