شــــبكة عرب مرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى عام ومتنوع يقدم مجموعة متميزه من الالعاب والبرامج والمواضيع العامة
 
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر
 

 الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
معلومات العضو
yasmiena temo

yasmiena temo


...::|مرحاوي نشــيط|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : انثى
المـشـاركات : 79
نقــاط التميز : 161
عــمري : 30
وَظْـيْفَـتْے : طالبة
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية   الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية I_icon_minitimeالإثنين يوليو 19, 2010 5:42 pm



اول ما عمرو سمع صوت منى بتنادى عليه قلبه وقع فى رجليه
دخل اول ما ياسمين شافته جاى عليهم
راحت بصاله بصة عمره ما هينساها
( رفعت حاجب ونزلت حاجب )

وراحت سابت منى ودخلت هى على جواه ووراها مروة صاحبتها
عمرو بينه وبين نفسه
( ياريتنى كنت مت قبل اللحظة دى ربنا يستر )

وطبعا فيه حيوان سلبنطح واقف بره مش همه غير حاجة واحدة بس
عمال يبص على صاحبة ياسمين ويعيش موهبته

دخل عمرو
منى :- انت ليه يا عمرو عملت كدا ؟؟

عمرو :- عملت ايه !!

منى :- انت اتصلت امبارح بببيت ياسمين
( بص عمرو لمنى وراح باصص فى الارض )

منى :- قالتله يعنى اتصلت

عمرو :- اه

منى :- طب ليه ؟؟

عمرو :- عشان بحبها

منى :- وانت مش شايف ان ده مش وقته خالص يا عمرو اهتم الاول بمزاكرتك ( طبعااااااااااا ماهى ما تعرفش اللى فيها )

عمرو :- طب ولو كانت هى السبب اللى بتخلينى اهتم بمزكرتى

منى :- يعنى ايه ؟؟

عمرو :- يعنى انا عاوزك تخوشيلها دلوقتى وتقوليها ....
عمرو واقف بره وعاوز يكلمك ثوانى
( وبعد ما عمرو اقنع منى انها تبقى الوسيط دخلت منى وقالت لياسمين )

منى :- عمرو عاوز يكلمك ثوانى
( طبعا ياسمين استغربت تماما )

ياسمين :- لا طبعا مش ها اطلعله في إيه يا منى ... انا جاية هنا علشان الدرس وبس

منى :- وطى صوتك بس

ياسمين :- منى خليه يلم الدور عشان ما يحصلش مشاكل لان لو بابا عرف مش هيحصل كويس

منى :- اهدى بس كدا على العموم براحتك انت حرة

منى :- مش ها ينفع يا عمرو
عمرو :- هى بتعمل كدا ليه ؟؟ هو انا لعبة فى ايديها
( دخل حودة على كلام عمرو )

حودة :- فيه ايه

عمرو :- مافيش حاجة يلا بينا نمشى

منى :- طب والدرس يا عمرو استاذ محمد زمانه جى

عمرو :- ينحرق
( ومشى عمرو وعفاريت الدنيا بتتنطط فى وشه )
راح هو وحودة على كافيه كالمعتاد
وحودة يهدى فى الواد
وعمرو كل اللى شاغله حاجة واحدة بس
وما بيسالش نفسه غير سؤال واحد
.......... هى ليه بتعمل كدا ........

عمرو :- هى ليه مرة تخلينى طاير فى السما ومرة تانية ترمينى فى سابع ارض

حودة :- يا جدع اهدى فكك منها وحيات امك يا عمرو

عمرو :- والنعمة ما انا سايبها غير لما اعرف اى السبب هو ايه انا جزمة ف رجلها تقلعها وقت ما تقلعها ( يا واد يا جامد )

حودة :- يبنى هو ايه اللى حصل لكل ده

عمرو :- يا عم انت يعنى مش شايف بليل كانت تمام اوى وبتكلمنى بكل هدوء وتقولى افكر

حودة :- ما يمكن فكرت

عمرو :- خلاص لو فكرت تقولى انا مش تفضحنى كدا

حودة :- هى طبعا غلطانة بس اهدى بس

عمرو :- ااااااوووووووووووف

وفضل عمرو وحودة فى الكافيه لحد ما الخطيب جالهم
حكولوا اللى حصل
طبعا المعلم استغرب جداااااااااااا
واتفقوا انهم لازم تبقى نهاية الموضوع بليل ويتصل المعلم بيها
وافق عمرو على كدا
وبليل
قبل ما يوصلوا لبيتها
شافوها هى وصحبتها مروة مروحين
عمرو اول ما شافها كان ها يجن

عمرو :- اى الجمال ده

حودة :- يا خرابى

الخطيب:- طب ماهو من حقها يا عم تدوخك وراها

حودة :- شششششش شايفين صاحبتها والزعطلون اللى لبساه عامل ازاى عليها

الخطيب:- على قفاه ( بوووووووم ) يبنى احنا فين وانت فين

حودة :- يا جدع وسع ايدك

الخطيب :- ياجدع اسكت

عمرو:- اهدى يالة

حودة :- ماشى يا باشا

( وصلت ياسمين صاحبتها وهى راجعة عشان تروح اخدت بالها من عمرو اول ما شافته نزلت عينها فى الارض ومشت وهى موطية وشها لحد ما وصلت بيتها )

عمرو ما استناش راح على السنترال واتصل

السماعة اترفعت

نفس الصوت اللى بيحلم يسمعه على طول
صوت ملاك اجمل صوت لاجمل انسانه شافها

ياسمين :- الو

عمرو :- انت ليه عملتى كدا ؟؟

( سكتت )

عمرو :- نفسى اعرف انت ليه بتعملى كدا فيا ؟؟؟ يعنى انا غلطتى انى صارحتك من اول مرة و قولتك انى بحبك يا ياسمين يا ارق من النسمة واجمل من الياسمين
قولتيلى انك ها تفكرى مش انك ها تفضحينى بالشكل ده
( سكووووووووت منها )

( مش سامع غير تنهيدها ونبض قلبها )

عمرو :- حتى لو كنت رافضة كنت صارحينى مش ها ازعل
يمكن اكون ازعل انى خسرت اجمل عيون وارق صوت
لاكن كنت ها احترم رأيك
وهاتفضلى انت ياسمين هى هى اللى اخدتنى من كل الناس اللى حوليا بنظرة من عينها
( سكوووووووت ) ( بصراحة الواد ثبتها تثبيتة نااااااااااار )

عمرو :- ساكتة ليه

ياسمين :- مش عارفة اقولك ايه

عمرو :- انت ليه عملتى كدا

ياسمين :- خايفة

عمرو :- من ايه ؟؟

ياسمين :- منك

عمرو :- منى انا طب ليه !!

ياسمين :- خايفة يكون اول حب ليا اكبر جرح ليا

عمرو :- طول ما انت معايا ما تخافيش من اى حاجة
لانى عمرى ما ها اخلى العيون دى تدمع دمعة واحدة لان ما فيش اى حاجة فى الدنيا تستاهل دمعة واحدة من عيونك
واوعدك انى عمرى ما ها ازعلك فى يوم

ياسمين :- ماشى

عمرو :- ماشى اى ؟؟

ياسمين :- ما انت عارف كل حاجة ( بضحكة خفيفة )

عمرو :- انا عاوز اسمعها منك

ياسمين :- على فكرة ماما نايمة وخايفة تصحى وبابا زمانه جى

عمرو :- ما انا مش ها اقفل غير لما اسمعها منك

ياسمين :- عمرو انت بتحبنى بجد

عمرو :- يا لهوى كل ده ولسة بتسالى دلوقتى اعمل اى عشان تصدقى انى دايب فيك

ياسمين :- ولا حاجة

عمرو:- طب بقى اسمعها منك

ياسمين :- وانا كمان

عمرو :- انتى كمان ايه ؟؟

ياسمين :- يلا بقى عشان ماما ما تصحاش
تصبح على خير

عمرو :- وانت من اهله يا اجمل ملاك شفته فى الدنيا

وعمرو ما كنش عاوز يحط السماعة ابدا من ايده
وطلع الولهان برة وكله شوق عاوز يكون اخر صوت سمعه هو صوتها

واول ما طلع قدام السنترال سمع

( يا غزال يا غزال اى الاوام ده ارحمنى بقى وحن علينا )

والخطيب ميت على نفسه من الضحك

الخطيب :- اهو كدا من ساعة ما انت ما دخلت

عمرو شده من قفاه

عمرو :- حرام عليك يا جدع ضيعت اجمل لحظة فى حياتى انت اى حيوان ما بتحسش

حودة :- يا جدع سيب كدا بس ده البت كانت ها تيجى
انتى يا مزة استنى
انا جى اهو

الخطيب وعمرو :-
ههههههههههههههههههههههههه

وووووووايه رايكم فى الحلقه الرابعه
وانتظرو اجمد الحلقات والمفاجات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
EnG.MeRo

EnG.MeRo


Administrative

معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 1821
نقــاط التميز : -2147329071
رصيدي : غير محدود !!
معلومات الاتصال
http://arapmarah.f-orum.com
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية   الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية I_icon_minitimeالإثنين يوليو 19, 2010 7:22 pm

رووووووووعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
yasmiena temo

yasmiena temo


...::|مرحاوي نشــيط|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : انثى
المـشـاركات : 79
نقــاط التميز : 161
عــمري : 30
وَظْـيْفَـتْے : طالبة
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية   الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 4:34 pm

شكرا لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
ЯAZOR

ЯAZOR


...::|احلى مرحاوى|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 402
نقــاط التميز : 623
عــمري : 27
وَظْـيْفَـتْے : .!.
معلومات الاتصال
http://www.eshary.net
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية   الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 22, 2010 12:04 pm

مشكوووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

الحلقة الرابعة من قصة عمرو وياسمين من اروع القصص الرومانسية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

 مواضيع مماثلة

-
» الحلقة الخامسة من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص
» الحلقة الاولي الجزء الاول من قصة عمرو وياسمين قصة رومانسية من اروع القصص
» الحلقة الاخيرة الجزء الاول من قصة عمرو وياسمين حلقة حزينة جداااا ومن اجمل الحلقات اتمني ان تقرئوها وتنال اعجابكم وانتظروا قريبا الجزء الثاني من قصة عمرو وياسمين
» الحلقة الثالثة من قصة عمرو وياسمين قصة جميلة جدا
» الحلقة الثانية من قصة عمرو وياسمين دي قصة رومانسية جدا

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شــــبكة عرب مرح :: عرب مرح العام ::  آلَ‘ مرُحـاأوِيََهٌ آلعَآمةْ-

مواضيع ذات صلة