شــــبكة عرب مرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى عام ومتنوع يقدم مجموعة متميزه من الالعاب والبرامج والمواضيع العامة
 
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر
 

 الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
معلومات العضو
yasmiena temo

yasmiena temo


...::|مرحاوي نشــيط|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : انثى
المـشـاركات : 79
نقــاط التميز : 161
عــمري : 30
وَظْـيْفَـتْے : طالبة
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات    الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 11:21 pm


بسم الله الرحمن الرحيم

الحلقة السادسة

عمرو :- وفيها اى اتخضيتى كدا ليه ؟؟



ياسمين :- طب ولو عرف



عمرو :- وهو ها يعرف منين وحتى لو عرف انا ها افهمه وبعدين يعنى هى حلوة ليه ووحشة لينا ... طب ماهو كمان بيحب وعايش قصة حب



ياسمين :- بس هو حاجة وانا حاجة



ياسمين :- انت لو عندك اخوات بنات كنت هاترضى انهم يكلموا حد



عمرو :- اولا انا عندى اخوت بنات بس لسة صغيرين .... ولما يكبره يبقى ربنا يسهل



ياسمين :- لا ها ترضى ولا لا قول ؟؟!!
( اى السؤال المحرج ده )



عمرو :- بصى يا ياسمين مش كل الناس ذى بعضها
انا الحمد لله واثق من نفسى وعارف انى عمرى ما ها اضرك فى حاجة وعمرى ما هاذيكى
( هرب من السؤال بمعلمه )



ياسمين :- ( تنهيييييييد )



عمرو :- مالك



ياسمين :- مافيش



عمرو :- طب ممكن بقى اسمع منك كلمة بحبك






ياسمين :- دلوقتى



عمرو :- اه طبعا امال بكره ههههههههههههه



ياسمين :- لا طبعا انا مش ها اقولهالك غير لما اتاكد مية فى المية انك بتحبنى



عمرو :- انت كل ده ولسة ما اتاكديش



ياسمين :- يعنى ومش .....
( بوم اتقفلت السكة على ودن عمرو طبعا عمرو فهم ان فيه حد دخل عليها )



اتصل بعديها بشويه



عمرو :- الو



ياسمين :- الووو



عمرو :- ايه في ايه اللى حصل



ياسمين :- لا والله النمرة غلط
( وبردك قفلت السكة )



شك عمرو شوية بس يمكن فيه حد جمبها وفقد الامل انه ممكن يكلمها تانى النهاردة



وكمل اليوم مع صحابه
وحكلهم على اللى حصل
وكله تمام ومرت الايام فى سعادة وسكينة



لحد ما ياسمين قالت لعمرو انها حكت لمامتها عنه وان مامتها عاوزة تكلمه



طبعا عمرو استغرب من الموضوع ده وكان كل مرة بيقولها ماشى بعدين طب هو انا اقولها ايه ؟؟



عادى كلمها وانت ها تعرف
وكان عمرو قلقان اوى من الموضوع ده
بس اكيد هى لو ماكنتش عاوزة تخلى بنتها تكلمنى اكيد كانت منعتها وهو ده اللى كان مصبره ومطمنه




وفى يوم كان عمرو
بيكلمها
وفجأة



ياسمين :- على فكرة ماما عارفة انى بكلمك دلوقتى وهى عايزة تكلمك



عمرو :- طب ياسمين .....



ياسمين :- خد ماما معاك
((( يا خرابى على الزنقة ))



مامتها :- السلام عليكم



عمرو :- وعليكم السلام ( ضاااااااااع الواد )



مامتها :- ازيك يا عمرو



عمرو :- تمام الحمد لله ازى حضرتك



مامتها :- الحمد لله



مامتها :- ياسمين كانت حكتلى عنك وبصراحة كدا انا قولتلها انها ما تكلمكش تانى بس هى مش راضية
وانت عارف بقى دماغها ناشفة
هههههههههههههه



عمرو :- اه مانا عارف طب وحضرتك ليه كدا ؟؟



مامتها :- ياعمرو انت ذى باسم ابنى وعارفة انك بدرى عليك صح ولا لا ؟؟



عمرو :- مش بدرى ولا حاجة انا قدامى سنتين واتخرج من الكلية وساعتها ممكن انى اتقدم لياسمين وبعدين ياسمين لسة صغيرة



مامتها :- يااااااا يا عمرو ده انت لسة عاوز تكون نفسك ولسة قدامك جيش وموال
هههههههههه



طب وليه حضرتك ها تعقدينى (( الواد جاله احباط ))
ههههههههه



عمرو :- انا بس اتخرج من الكلية وربنا يحلها ولا فيها جيش ولا حاجة باذن
الله وبعدين انا بحب ياسمين وهى كمان بتحبنى .. وباذن الله نكمل مع بعض



مامتها :- مافيش حاجة اسمها حب فى الزمن ده انت بس علشان شايف ياسمين حلوة شوية فمعجب بيها مش اكتر



عمرو :- لا والله العظيم انا بحبها بجد وعمرى ما اقدر اتخلى عنها ولا انى استغنى عنها فى يوم
(( وفضل عمرو كلمة من هنا وكلمة من هناك يقنع بيها والدة ياسمين بكلامه ))
(( وفعلا نجح فى انه يقنعها )) ( مقنع اوى الواد ده .... طالع لى )



واثناء المكالمة كان سامع صوت ياسمين جمب مامتها وهى بتقول قفشات وبتعلق على كلام مامتها زى
خلاص بقى عقدتى الواد
كفاية كدا
اشمعنا يعنى باسم



وكان بيضحك عليه هو ومامتها
وبعد ما المكالمة ما انتهت
حس عمرو ان الدنيا بدأت تضحكله وان هم من على قلبه انشال



واول ما روح بيته اتصل بيها تانى واتكلموا مع بعض عن كلام مامتها وايه هو رد فعلها على كلام عمرو


بس الواد كان ذى الاسد واقدر انه يقنعها بكلامه ويثبتلها انه قد المسئولية وقد كل كلمة بيقولها



وقالت ياسمين لعمرو ان مامتها معجبة بشخصيته وبكلامه
وانها عاوزة تشوفه وانها حكتلها على موضوع الدرس اللى بيروحه عشان خاطر عيونها
وانها ممكن تطب فى اى لحظة قال يعنى عاوزة تطمن عليها بس هى ها تيجى عشان تشوفه مش اكتر



واطمن عمرو لكلام ياسمين
وانتهى اليوم بسلام



لحد ماظهرت مشكلة جديدة وهى ان باسم شك ان اخته بتكلم حد فى التليفون و ......
[/size]
[/size]
الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  479393 الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  479393






تنتهى الحلقة على كدا ااااااااااااااا


_____________
ونشوفكم على خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
MAJED_S

MAJED_S

عضو مطرود

عضو مطرود

معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 101
نقــاط التميز : 104
عــمري : 40
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات    الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:55 am

يسلمو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معلومات العضو
ЯAZOR

ЯAZOR


...::|احلى مرحاوى|::...
معلومات إضافية
مزاجــي : فرحان
الجــنس : ذكر
المـشـاركات : 402
نقــاط التميز : 623
عــمري : 27
وَظْـيْفَـتْے : .!.
معلومات الاتصال
http://www.eshary.net
مُساهمةموضوع: رد: الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات    الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 21, 2010 11:07 pm

موضوع رآئع
شكرا لك
الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات  155472
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

الحلقة السادسة من قصة عمرو وياسمين انتظروا بقية الحلقات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

 مواضيع مماثلة

-
» الحلقة الثامنة من قصة عمرو وياسمين انتظروا باقي الحلقات
» الحلقة التاسعة من قصة عمرو وياسمين الجزء الاول انتظروا باقي الحلقات حتي ينتهي الجزء الاول
» الحلقة الاخيرة الجزء الاول من قصة عمرو وياسمين حلقة حزينة جداااا ومن اجمل الحلقات اتمني ان تقرئوها وتنال اعجابكم وانتظروا قريبا الجزء الثاني من قصة عمرو وياسمين
» الحلقة السابعة من قصة عمرو وياسمين وانتظروا باقي الحلقات
» الحلقة الثانية من قصة عمرو وياسمين دي قصة رومانسية جدا

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شــــبكة عرب مرح :: عرب مرح العام ::  آلَ‘ مرُحـاأوِيََهٌ آلعَآمةْ-

مواضيع ذات صلة